CAPTUR - Τεχνολογική υπεροχή

CAPTUR - Τεχνολογική υπεροχή
Προηγούμενο
 
 
 

Κινητήρες με τεχνολογική υπεροχή για περισσότερη οικονομία

To Renault Captur διατίθεται με καινοτόμους κινητήρες που συνδυάζουν την οδηγική απόλαυση, την οικονομία και τη χαμηλή κατανάλωση με το χαμηλό κόστος χρήσης. Στις βενζινοκίνητες εκδόσεις διατίθεται με δυο κινητήρες: Energy TCe 90 και TCe 120 ενώ στο πετρέλαιο το Captur διατίθεται με τον εξαιρετικό για την κατηγορία του κινητήρα Energy dCi 90 που χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση (95gr/km) εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Με σημαντικά εφόδια όπως η τεχνογνωσία της Renault στη μηχανοκίνητο αθλητισμό και με 35 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1 και 11 παγκόσμιους τίτλους, οι νέοι κινητήρες εκφράζουν την καινοτομία της μάρκας και την θέληση να απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό με τεχνολογίες όπως :

  • Downsizing : μία τεχνική που αφορά στη μείωση της χωρητικότητας ενός κινητήρα με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης, χωρίς όμως καμία επίπτωση στις επιδόσεις χάρη στη χρήση της υπερτροφοδότησης,
  • Θερμοδιαχείριση : το σύστημα αυτό εξοικονομεί κατά μέσο όρο 15% από το χρόνο τον οποίο χρειάζεται ο κινητήρας για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του, με αποτέλεσμα την άμεση ενεργοποίηση του καταλύτη και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων,
  • Stop & Start : Όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση, εξοικονομεί καύσιμο και προσφέρει άμεσο και αθόρυβο ξεκίνημα,
  • Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (ESM-Energy Smart Management) : το σύστημα αυτό ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται από το αυτοκίνητο όταν επιβραδύνει ή φρενάρει μέσω του εναλλάκτη και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ενέργεια (θέρμανση, φωτισμός, ηχοσύστημα κλπ) φορτίζονται απευθείας από τη μπαταρία και έχουν χαμηλή επίπτωση στην κατανάλωση. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου...

Για περισσότερη άνεση και ευχαρίστηση, με τους κινητήρες TCe 120 & dCi 90, διατίθεται και το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων με το σύστημα διπλού συμπλέκτη EDC. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται άμεσα χωρίς "κομπιάσματα" και κενά, χαρίζοντας στον οδηγό την αίσθηση της αδιάκοπης επιτάχυνσης. Η κατανάλωση είναι παραπλήσια με ενός αυτοκινήτου με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων.