MEGANE COUPE - Κινητήρες

MEGANE COUPE - Κινητήρες
Προηγούμενο
Energy TCe 115 / Energy TCe130 με λειτουργία overboost
 
 
 

Turbo κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού για υψηλές επιδόσεις

Διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις, των 115 και 130 ίππων, ο νέος turbo κινητήρας Energy TCe 115/130 χωρητικότητας 1.2L (1 198 cm3) με σύστημα τροφοδοσίας άμεσου ψεκασμού, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει εξαιρετικές επιταχύνσεις και ρεπρίζ. Χάρη στο downsizing (ο κινητήρας μειώθηκε κατά 25% σε σχέση με αυτόν που αντικατέστησε), έχει πολύ χαμηλότερη κατανάλωση διατηρώντας τον ίδιο δυναμισμό.

Ο κινητήρας Εnergy TCe 115 αποδίδει 115 ίππους και μέγιστη ροπή 190 Nm, διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ., με το 90% της ροπής διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ.. Ο κινητήρας Energy TCe 130 προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ροπή (+ 15 Nm) από τις χαμηλές στροφές, εξαιρετικές επιδόσεις και κορυφαίες επιταχύνσεις (0-100 : 9,7Km/h) και ρεπρίζ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 Km/h.

Για ακόμη καλύτερες επιδόσεις και απόκριση, ο κινητήρας Energy TCe 130 διαθέτει τη λειτουργία overboost. Πρόκειται για τεχνολογία τελευταίας αιχμής, που θέτει τη λειτουργία turbo πιο γρήγορα και πιο συχνά.

Διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις, των 115 και 130 ίππων, ο νέος turbo κινητήρας Energy TCe 115/130 χωρητικότητας 1.2L (1 198 cm3) με σύστημα τροφοδοσίας άμεσου ψεκασμού, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει εξαιρετικές επιταχύνσεις και ρεπρίζ. Χάρη στο downsizing (ο κινητήρας μειώθηκε κατά 25% σε σχέση με αυτόν που αντικατέστησε), έχει πολύ χαμηλότερη κατανάλωση διατηρώντας τον ίδιο δυναμισμό.

Ο κινητήρας Εnergy TCe 115 αποδίδει 115 ίππους και μέγιστη ροπή 190 Nm, διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ., με το 90% της ροπής διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ.. Ο κινητήρας Energy TCe 130 προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ροπή (+ 15 Nm) από τις χαμηλές στροφές, εξαιρετικές επιδόσεις και κορυφαίες επιταχύνσεις (0-100 : 9,7Km/h) και ρεπρίζ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 Km/h.

Για ακόμη καλύτερες επιδόσεις και απόκριση, ο κινητήρας Energy TCe 130 διαθέτει τη λειτουργία overboost. Πρόκειται για τεχνολογία τελευταίας αιχμής, που θέτει τη λειτουργία turbo πιο γρήγορα και πιο συχνά.
Νέος κινητήρας TCe 130 με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC
 
 
 

Ο δυναμισμός και η άνεση του αυτόματου κιβωτίου συναντούν τη ζωντάνια και τη χαμηλή κατανάλωση

Ο νέος κινητήρας TCe 130 διαθέτει ζωντάνια και νεύρο, ενώ παράλληλα είναι λιτός και αθόρυβος. Σε συνδυασμό με το αυτόματα ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC, προσφέρει εκπληκτική οδηγική ευχαρίστηση.

Ο νέος κινητήρας TCe 130 EDC διαθέτει την ίδια ζωντάνια και τις βελτιωμένες επιδόσεις με τον νέο Energy TCe 130, έχοντας λίγο διαφορετική τεχνολογική προσέγγιση. Ο κινητήρας διαθέτει τις ίδιες νέες ρυθμίσεις που αυξάνουν το δυναμισμό, καθιστώντας το τούρμπο πιο άμεσα και πιο συχνά διαθέσιμο.

Αυτός ο δυναμικός και λιτός κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού, ενσαρκώνει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της Renault στη Formula 1®.

Οι 130 ίπποι του κινητήρα Energy TCe 130 του παρέχουν ζωντάνια και απόκριση από τις χαμηλές (1600 σ.α.λ.) έως και τις υψηλές στροφές (πάνω από τις 4500 σ.α.λ.). Η ροπή των 205 Nm (στις 2000 σ.α.λ.) του προσφέρει εξαιρετικό δυναμισμό ! Εκτός από τις επιδόσεις του, ο νέος κινητήρας Energy TCe 130 εμφανίζει εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση. Αυτό οφείλεται στην τεχνογνωσία της Renault και στο ταλέντο των μηχανικών της, που μπορούν να συνδυάζουν το σπορ χαρακτήρα με την οικονομική οδήγηση!

Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται στα 5,6 lt/100Km* (μεικτή κατανάλωση) και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 130 g/Km*.

Το αυτόματα ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC χαρίζει στον οδηγό ακόμη μεγαλύτερη άνεση και ευχαρίστηση συνδυάζοντας παράλληλα κατανάλωση παραπλήσια με ένα αυτοκίνητο με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων EDC διατηρεί παράλληλα όλα τα πλεονεκτήματα του μηχανικού κιβωτίου, προσφέροντας:
- γρήγορη και ομαλή αλλαγή ταχυτήτων,
- άμεση απόκριση στις επιλογές του οδηγού,
- χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2, αντίστοιχες με αυτές ενός μηχανικού κιβωτίου,
- οι αλλαγές πραγματοποιούνται άμεσα χωρίς "κομπιάσματα" και κενά, καταργώντας το κενό επιτάχυνσης που παρουσιάζεται στα παραδοσιακά αυτόματα κιβώτια,
- βελτιστοποιημένη "αμεσότητα εκκίνησης" για μεγάλη ομαλότητα, που εξυπηρετεί στα μποτιλιαρίσματα και στις μανούβρες,
- υποβοήθηση στην εκκίνηση σε δρόμο με κλίση (Hill Start Assist) που εξασφαλίζεται μέσω της ακινητοποίησης του αυτοκινήτου για μερικά δευτερόλεπτα πριν από την επιτάχυνση (ο οδηγός μπορεί έτσι να ελέγχει πλήρως την εκκίνηση του αυτοκινήτου με ασφάλεια και χωρίς βιασύνη).

Το νέο αυτόματα ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC, διαθέτει σε όλες τις συνθήκες την απόκριση ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων :
- άμεση απόκριση στις απαιτήσεις του οδηγού τόσο στην αυτόματη όσο και στη σειριακή λειτουργία,
- σε οποιαδήποτε στιγμή, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ξαναπάρει τον έλεγχο μέσω της σειριακής λειτουργίας του κιβωτίου για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.


* Καταναλώσεις και εκπομπές πιστοποιημένες βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.


Energy dCi 110 & Energy dCi 110 EDC
 
 
 

ENERGY dCi 110: 110 ίπποι με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και κατανάλωση μόλις 3,5 lt/100Km!

Ο νέος κινητήρας Energy dCi 110 αποτελεί μία από τις οικονομικότερες πρότασεις στην κατηγορία των μεσαίων hatchback με εκπομπές CO2 στα 90gr/km και μεικτή κατανάλωση τα 3,5lt/100km. Ο κινητήρας Energy dCi 110 επιτυγχάνει σημαντική μείωση των θερμικών απωλειών χάρη στην πρωτοποριακή αρχιτεκτονική του συστήματος υπερπλήρωσης. Η διαδρομή της εισαγωγής αέρα έχει απλοποιηθεί, ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απόδοση του turbo, και καλύτερη εκμετάλλευση των θερμικών φορτίων, χωρίς επίπτωση στην κατανάλωση!

Με την τεχνολογία Stop & Start, η λειτουργία του κινητήρα διακόπτεται αυτόματα μόλις το αυτοκίνητο σταματάει να κινείται. Στο διάστημα αυτό δεν εκπέμπονται ρύποι και το σύστημα εξοικονομεί περισσότερο από ένα λίτρο καυσίμου στα 100 χλμ.* σε κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ συμπλέκτη, η εκκίνηση του κινητήρα είναι σχεδόν στιγμιαία. Προκειμένου να διασφαλιστούν οι πολλαπλές επανεκκινήσεις του κινητήρα, η μίζα είναι ενισχυμένη όπως και το σύστημα ψεκασμού (αντλία και μπεκ υψηλής πίεσης).

Η οδηγική απόλαυση αποτελεί επίσης, ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του νέου κινητήρα Energy dCi 110. Με ισχύ 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., διαθέτει υψηλή ροπή της τάξης των 260 Nm διαθέσιμη από τις 1750 σ.α.λ. Το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ. ώστε να προσφέρει ρεπρίζ και επιταχύνσεις.

Χάρη στον κινητήρα Energy dCi 110, το Megané Coupé κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία του με υψηλές επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις και εκπομπές CO2.

Energy dCi 110: 110 ίπποι με τα πλεονεκτήματα του αυτόματου κιβωτίου EDC με διπλό συμπλέκτη!

Το Megané Coupé 1.5 dCi 110 διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη, προσφέρoντας εξαιρετική άνεση και υψηλές επιδόσεις. Οι αλλαγές στο κιβώτιο EDC γίνονται με εξαιρετικά ομαλό τρόπο, προσφέροντας αμεσότητα και ακόμη μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Το αυτόματα ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC χαρίζει στον οδηγό ακόμη μεγαλύτερη άνεση και ευχαρίστηση. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται άμεσα χωρίς "κομπιάσματα" και κενά, χαρίζοντας στον οδηγό την αίσθηση της αδιάκοπης επιτάχυνσης. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα του μηχανικού κιβωτίου, ανταποκρινόμενο στιγμιαία στις επιλογές του οδηγού, αλλάζοντας τη σχέση γρήγορα και ομαλά. Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου λαμβάνει υπόψη έναν μεγάλο αριθμό παραμέτρων ώστε να επιλέξει την ιδανική σχέση. Το σύστημα προσαρμόζεται στιγμιαία στις απαιτήσεις του οδηγού επιλέγοντας τη σχέση εκείνη που μεταφέρει ακριβώς το ποσοστό της ισχύος που χρειάζεται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή το αυτοκίνητο. Σε οποιαδήποτε στιγμή, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ξαναπάρει τον έλεγχο μέσω της σειριακής λειτουργίας του κιβωτίου.

Με μεικτή κατανάλωση 4,2lt/100km* και εκπομπές CO2 110 g/km, ο κινητήρας Energy dCi 110 με το αυτόματο κιβώτιο EDC, ξεχωρίζει στην κατηγορία του.


* Καταναλώσεις και εκπομπές πιστοποιημένες βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
Energy dCi 130
 
 
 

Η επιτομή της τεχνολογίας!

Ο κινητήρας Energy dCi 130, που εφοδιάζει το Megané Coupé αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς και δυναμικούς κινητήρες στην κατηγορία του, προφέροντας εκπληκτικές επιδόσεις. Με μεικτή κατανάλωση 4lt/100Km* και εκπομπές CO2 104 g/Km*, αναδεικνύεται εξαιρετικά οικονομικός και φιλικός προς το περιβάλλον.

Ο κινητήρας Energy dCi 130 του Megané Coupé προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση και κορυφαίες επιδόσεις. Διαθέτει υψηλή ροπή (320 Nm) από τις χαμηλές στροφές, προσφέροντας κορυφαίες επιταχύνσεις και ρεπρίζ. Παράλληλα προσφέρει απόλυτη ηρεμία στον οδηγό χάρη στον αθόρυβο κινητήρα και στις ομαλές αλλαγές ταχυτήτων που εξασφαλίζει το σύστημα Stop & Start.

Το κόστος χρήσης του νέου κινητήρα, είναι από τα χαμηλότερα της αγοράς, χάρη :
- στην καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής, που δεν χρειάζεται αντικατάσταση,
- στην αυτόματα και ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού,
- στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης,
- στη μείωση των τελών κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2.

Αυτές οι εντυπωσιακές επιδόσεις, έχουν επιτευχθεί χάρη στη χρήση πληθώρας νέων τεχνολογιών αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της Renault στη Formula1®:
- Downsizing : μία τεχνική που αφορά στη μείωση της χωρητικότητας ενός κινητήρα με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης, χωρίς όμως καμία επίπτωση στις επιδόσεις, χάρη στη χρήση της υπερτροφοδότησης,
- Θερμοδιαχείριση : το σύστημα αυτό συντομεύει το χρόνο που χρειάζεται ο κινητήρας για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του, με αποτέλεσμα την άμεση ενεργοποίηση του καταλύτη και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων,
- Stop & Start : Απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση και ο οδηγός έχει αποδεσμεύσει το συμπλέκτη, εξοικονομώντας καύσιμο και προσφέροντας άμεσο και αθόρυβο ξεκίνημα.
- Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (ESM-Energy Smart Management) : επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και την επαναφόρτηση της μπαταρίας, χάρη στη λειτουργία ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά τη φάση της επιβράδυνσης και του φρεναρίσματος, εξασφαλίζοντας χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2,
- Το σύστημα EGR χαμηλής πίεσης (Exhaust Gas Recirculation), που εφαρμόστηκε σε μαζική παραγωγή πρώτη φορά από τη Renault σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα, προσφέροντας παράλληλα μειωμένες εκπομπές.

* Καταναλώσεις και εκπομπές πιστοποιημένες βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.