SCENIC - Κινητήρες Energy

SCENIC - Κινητήρες Energy
Προηγούμενο
 
 
 


Energy dCi 130
 
 
 

Πληθώρα νέων τεχνολογιών

Χάρη σε αυτόν τον κινητήρα τo νέο Scenic Model Year 2013 ξεχωρίζει ως το πιο στιβαρό πολυμορφικό της αγοράς συνδυάζοντας την οδηγική απόλαυση με επιδόσεις ρεκόρ στην κατανάλωση (4,4lt/100km) και στις εκπομπές CO2 (114 g/km).

Αυτές οι εντυπωσιακές επιδόσεις, έχουν επιτευχθεί χάρη στη χρήση πληθώρας νέων τεχνολογιών από την ομάδα των ειδικών της Renault:

• Σύστημα EGR (Exhaust Gas Recirculation/Ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσης: Η Renault γίνεται η πρώτη πανευρωπαϊκά αυτοκινητοβιομηχανία μαζικής παραγωγής που παρουσιάζει σε ευρεία κλίμακα μια παρόμοια τεχνολογία. Χάρη στη μονάδα EGR χαμηλής πίεσης περιορίζονται πιο αποτελεσματικά οι εκπομπές των οξειδίων του αζώτου, βελτιώνεται η απόδοση του κινητήρα, η καύση είναι ποιοτικότερη και οι εκπομπές του CO2 μειώνονται,

• Διαχείριση θερμικής ενέργειας : συντομεύει το χρόνο που χρειάζεται ο κινητήρας για να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, μειώνοντας έτσι τις τριβές (ιξώδες λιπαντικό),

• Τεχνολογία μεταβαλλόμενου στροβιλισμού : ενεργός έλεγχος του στροβιλισμού του μίγματος μέσα στο θάλαμο καύσης, ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις του κινητήρα,

• Αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας που ρυθμίζει ανάλογα με τις ανάγκες του κινητήρα, την ακριβή ποσότητα λιπαντικού που χρειάζεται, ώστε να αποφεύγονται οι απώλειες ενέργειας από την άσκοπη λειτουργία της αντλίας,

• Εφαρμογή της αρχιτεκτονικής του ‘downsizing’ νέας γενιάς : η Renault μείωσε σημαντικά τον συνολικό όγκο του κινητήρα για να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση διατηρώντας παράλληλα την απόδοση,

• Τεχνολογία Stop&Start : αυτόματη εκκίνηση/σβήσιμο του κινητήρα μόλις το αυτοκίνητο σταματά με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου, με σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά τη φάση της επιβράδυνσης/φρεναρίσματος (ESM), που επεμβαίνει αυτόματα σβήνοντας τον κινητήρα μόλις το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί, εξασφαλίζοντας εξοικονόμηση καυσίμου. Ο κινητήρας ξαναπαίρνει ακαριαία μπροστά, μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη.

Για να ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες των επαναλαμβανόμενων εκκινήσεων, ο κινητήρας διαθέτει ενισχυμένη μίζα & ρουλεμάν, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα ψεκασμού (αντλία και μπεκ υψηλής πίεσης).

Με τον κινητήρα Energy dCi 130, η οδηγική απόλαυση διατηρείται αναλλοιώτη με μέγιστη ισχύ που φτάνει τους 130 ίππους (96kW), και ακόμα μεγαλύτερη ροπή (320Nm), διαθέσιμη σε μεγάλο εύρος λειτουργίας από τις 1750 σαλ.

Το κόστος χρήσης του νέου κινητήρα είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, χάρη :

• στην καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής: η βελτιωμένη καδένα χρονισμού διαθέτει υδραυλικό τεντωτήρα που την διατηρεί μονίμως τεντωμένη μειώνοντας έτσι τις απώλειες λόγω τριβής,

• στην αυτόματα και ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού,

• στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης,

• στη μείωση των τελών κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2, για ιδίωτες και επαγγελματίες.
Energy TCe 115
 
 
 

Ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας αμέσου ψεκασμού της Renault

Ο νέος 4κύλινδρος turbo κινητήρας Energy TCe 115 χωρητικότητας 1.2L με σύστημα τροφοδοσίας άμεσου ψεκασμού επιτυγχάνει εξαιρετικές επιταχύνσεις και ρεπρίζ :

• αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ κατά 25% σε σχέση με τον 1.6 16v 110 που αντικαθιστά,

• έχει μέγιστη ισχύ 115ίπποι (5 επιπλέον από τον κινητήρα που αντικαθιστά) και μέγιστη ροπή 190Nm (επιπλέον 40Nm) αυξημένη κατά 35% που αποδίδεται στην κλίμακα μεταξύ 2.000 και 4.000 σ.α.λ. , όπου το 90% της ροπής επιτυγχάνεται από τις 1.500 σαλ. Η τιμή ειδικής ισχύος των 100 ίππων στο λίτρο είναι μοναδική για κινητήρα βενζίνης 1.2L.

Ο μοναδικός συνδυασμός ισχύος και απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης και εκπομπών CO2 έχει επιτευχθεί χάρη στη χρήση νέων τεχνολογιών:

• Αντλία λαδιού μεταβλητού βήματος: η πίεση του λαδιού ελέγχεται ηλεκτρονικά και ρυθμίζεται ανάλογα με το φορτίο και τις ανάγκες του κινητήρα. Το όφελος για τον οδηγό μεταφράζεται σε οικονομία καυσίμου και περιορισμό των εκπομπών του CO2,

• Καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής: η βελτιωμένη καδένα χρονισμού διαθέτει υδραυλικό τεντωτήρα που την διατηρεί μονίμως τεντωμένη μειώνοντας έτσι τις απώλειες λόγω τριβής,

• Χιτώνια εμβόλων με επικάλυψη Γραφίτη,

• Ανθρακούχος επικάλυψη (DLC/Diamond Like Carbon) στα ωστήρια των βαλβίδων(κοκοράκια) : Μία τεχνολογία που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στους κινητήρες της F1. Πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας είναι ο περιορισμός των τριβών με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και τη βελτίωση των επιδόσεων.

• Αυτόματη & ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού: η χωρητικότητα της αντλίας λαδιού (άρα και η πίεση) προσαρμόζεται κάθε στιγμή ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα με αποτέλεσμα τον περιορισμό των απωλειών ενέργειας από τη λειτουργία της αντλίας. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας του λαδιού φροντίζει να ρυθμίζει την πίεση σε πραγματικό χρόνο, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα φαινόμενα τριβής λόγω ιξώδους, με θετικές επιπτώσεις τόσο στο φαινόμενο της αυτανάφλεξης, όσο και στην κατανάλωση.

Ο νέος κινητήρας Energy TCe 115 είναι απίστευτα οικονομικός και φιλικός προς το περιβάλλον επιτυγχάνοντας επιδόσεις ρεκόρ στην χαμηλή κατανάλωση και στις εκπομπές CO2 :

• έχει μικτή κατανάλωση 5,9L / 100 km και εκπομπές CO2 135g/km,

• έχει μειωμένη κατανάλωση 25% σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα (1.6 16v), γεγονός που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 1,5λιτ/100χλμ. και μείωση 39 g/km στις εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στο αυτοκίνητο αυτονομία που συγκρίνεται μόνο με μοντέλα με κινητήρες diesel.

Όλες οι νέες τεχνολογίες (Stop & Start, σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων, αυτόματη και ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού…) μειώνουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 εξασφαλίζοντας σημαντικά οφέλη και στο κόστος χρήσης αλλά και μειωμένα τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2.
Energy dCi 110
 
 
 

Προς το παρόν δεν διατίθεται στην ελληνική αγορά