Τεχνολογικά "αστέρια"

ΕΚΤΥΠΩΣΗΑΠΟΣΤΟΛΗ
Energy dCi 115

Η οικογένεια των κινητήρων Energy TCe καλωσορίζει ένα νέο μέλος. Πρόκειται για ένα κινητήρα που προορίζεται να πλαισιώσει την γκάμα των βενζινοκινητήρων της Renault και αναμένεται να καλύψει το 85% των πανευρωπαϊκών πωλήσεων κινητήρων βενζίνης της μάρκας μέχρι το 2015. Ο κινητήρας Energy TCe 115 με χωρητικότητα 1.2λιτ. εξασφαλίζει μοναδικές επιδόσεις και απίστευτη οικονομία καυσίμου. 

Η καλύτερη σχέση ισχύος/κατανάλωσης

 
Ο κινητήρας Energy TCe 115 διαθέτει καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής.

Ο ολοκαίνουργιος αυτός κινητήρας προβλέπεται να παρουσιαστεί το πρώτο 6μηνο του 2012, και θα φιλοξενείται αρχικά κάτω από το καπό των Mégane & Scénic, όπου θα αντικαταστήσει σταδιακά τον 1.6 16V 110hp (με κωδικό K4M). Σε σύγκριση με τον τελευταίο, ο συγκεκριμένος κινητήρας θα αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ παρά τον κατά 25% μειωμένο κυβισμό του:

• 4κύλινδρος κινητήρας με turbo χωρητικότητας 1.2λίτρων (1,198cc) με σύστημα τροφοδοσίας άμεσου ψεκασμού.

• Μέγιστη ισχύς 115ίπποι (5 επιπλέον από τον κινητήρα που αντικαθιστά).

• Μέγιστη ροπή 190Nm (επιπλέον 40Nm) που αποδίδεται στην κλίμακα μεταξύ 2.000 και 4.000σ.α.λ.

• 25% μειωμένη κατανάλωση. Γεγονός που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση άνω του 1,5λιτ/100χλμ. σε σύγκριση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στο αυτοκίνητο αυτονομία που συγκρίνεται μόνο με μοντέλα με κινητήρες diesel.

 Σημαντικό όφελος και στο κόστος χρήσης, γεγονός που οφείλεται στην τοποθέτηση της καδένας χρονισμού, τη χαμηλή κατανάλωση, αλλά και τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας λόγω χαμηλών εκπομπών CO2.

• Εφαρμογή της αρχιτεκτονικής του ‘downsizing’ νέας γενιάς : μπλοκ κατασκευασμένο εξολοκλήρου από αλουμίνιο, μοναδική τιμή ειδικής ισχύος (100 ίπποι στο λίτρο), για κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, προβλέπεται και η παρουσίαση ενός 3κύλινδρου κινητήρα TCe 900cc, όπου αποδεικνύει την πολύπλευρη φιλοσοφία της συγκεκριμένης οικογένειας κινητήρων.


Τεχνολογίες που βελτιώνουν τις επιδόσεις, και συμβάλλουν στην οικονομία


Ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας αμέσου ψεκασμού της Renault – ο κινητήρας Energy TCe 115 – επιτυγχάνει πραγματικά μοναδικές επιδόσεις. Χάρη στη μέγιστη ροπή των 190Nm, επίδοση που συναντά κανείς μόνο σε 2λιτρους κινητήρες, που είναι διαθέσιμη από μόλις τις 1.750σαλ. ο κινητήρας Energy TCe 115 επιτυγχάνει τιμές επιτάχυνσης αντίστοιχες αυτοκινήτων με κινητήρες 1,6λίτρων.

Οι επιδόσεις αυτές έγιναν εφικτές χάρη σε μία σειρά νέων τεχνολογιών, με αρκετές από αυτές να προέρχονται κατευθείαν από τον κόσμο των αγώνων της F1:

• ‘Τετράγωνος’ σε διαστάσεις κινητήρας: αρχιτεκτονική που εξασφαλίζει λιγότερες ανάγκες σε χώρο και αποδίδει παρόμοιες επιδόσεις.

• Μειωμένες τριβές: μείωση των απωλειών ενέργειας λόγω τριβής σημαίνει ότι για την παραγωγή του ίδιου έργου απαιτείται λιγότερη ποσότητα καυσίμου. Άλλες θετικές επιπτώσεις είναι και η μακροζωία και αξιοπιστία του κινητήρα.

1.  Αντλία λαδιού μεταβλητού βήματος: η πίεση του λαδιού ελέγχεται ηλεκτρονικά και ρυθμίζεται ανάλογα με το φορτίο και τις ανάγκες του κινητήρα. Το όφελος για τον οδηγό μεταφράζεται σε οικονομία καυσίμου και περιορισμό των εκπομπών του CO2.

2.  Καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής: η βελτιωμένη καδένα χρονισμού διαθέτει υδραυλικό τεντωτήρα που την διατηρεί μονίμως τεντωμένη μειώνοντας έτσι τις απώλειες λόγω τριβής.

3.  Χιτώνια εμβόλων με επικάλυψη Γραφίτη

4.  Ανθρακούχος επικάλυψη (DLC/Diamond Like Carbon) στα ωστήρια των βαλβίδων(κοκοράκια) :
Μία τεχνολογία που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στους κινητήρες της F1. Πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας είναι ο περιορισμός των τριβών με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και τη βελτίωση των επιδόσεων.

• Άμεσος ψεκασμός : Το καύσιμο ψεκάζεται κατευθείαν μέσα στο θάλαμο καύσης ώστε να επιτυγχάνεται θεωρητικά η τέλεια καύση, βελτιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την απόδοση του κινητήρα ανάλογα με τον τρόπο χρήσης του. Πρόκειται για ακόμα μία τεχνολογία που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης και τον περιορισμό των εκπομπών του CO2 emissions.

• Μεταβλητός χρονισμός (VVT/Variable Valve Timing). Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού σε συνδυασμό με την ενσωματωμένη πολλαπλή του turbo, διασφαλίζει τη μέγιστη διαθέσιμη ροπή ακόμα και σε χαμηλές στροφές, αλλά και σε πολύ μεγαλύτερο εύρος της κλίμακας των στροφών λειτουργίας του κινητήρα.

• Σύστημα Stop & Start με ακαριαία εκκίνηση: το συγκεκριμένο σύστημα, μόλις το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί, εντοπίζει την ακριβή θέση του κάθε πιστονιού μέσα στον κύλινδρο, και επιλέγει να ψεκάσει με καύσιμο μόνο τον κύλινδρο με την ιδανική θέση του πιστονιού. (με τον ίδιο τρόπο που ένας ποδηλάτης φέρνει το πεντάλ στην ιδανική θέση για να ξεκινήσει το ποδήλατό του). Η επανεκκίνηση του κινητήρα γίνεται ακαριαία. Η ενέργεια που χρειάζεται για τα συνεχόμενα ξεκινήματα του κινητήρα, επανακτάται κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και φρεναρίσματος.


Η τεχνογνωσία και η εμπειρία της Renault Sport F1 στην υπηρεσία του κινητήρα Energy TCe 115

Η αρχιτεκτονική και ο σχεδιασμός της οικογένειας των κινητήρων Energy συγκεντρώνει όλη την τεχνολογική υπεροχή που έχει να επιδείξει η μάρκα μέσα από την Renault Sport F1. Το τμήμα κινητήρων της μάρκας εκμεταλλεύτηκε πλήρως τις ικανότητες  των ανθρώπων που δουλεύουν και εξελίσσουν τους κινητήρες των μονοθεσίων της Formula 1. Ακολουθώντας το δρόμο του Philippe Coblence, που εξέλιξε τον κινητήρα Energy dCi 130 (κωδικός R9M), ο Jean-Philippe Mercier ανέλαβε και αυτός με τη σειρά του την εξέλιξη του κινητήρα Energy TCe 115.

Jean-Philippe Mercier (Επικεφαλής Εξέλιξης της γκάμας κινητήρων Energy TCe 115):

"Η αρχή έγινε το 1980, όπου η μάρκα έδειξε το δρόμο πρωτοπορώντας στον τομέα του downsizing στην F1. Ακόμα και εκείνη την εποχή ο V6 κινητήρας μας έφτανε να αποδίδει  850 ίππους με τη χρήση  turbo. Η εμπειρία που αποκτήσαμε σε αυτόν τον τομέα μας έδωσε τη δυνατότητα να αντιληφθούμε σε βάθος τη φιλοσοφία λειτουργίας των κινητήρων με μεγάλη ιπποδύναμη και σχετικά μικρή χωρητικότητα. Η συμβολή μου εστιάζεται στην ειδική ισχύ του κινητήρα Energy TCe 115, και το αποτέλεσμα με δικαιώνει απόλυτα με την επίτευξη, για πρώτη φορά από κινητήρα 1,2 λίτρων, της τιμής των 100 ίππων στο λίτρο.  Και βέβαια η Renault δεν έχει σκοπό να σταματήσει εδώ!"

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


TEOREN MOTORS Α.Ε.
Λ. Κηφισού 138-140
121 31 Περιστέρι, Αθήνα
Τηλ.: +30 210 5706860
Fax: +30 210 5759302
Email: renaultinfo@renault.gr

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Συμπληρώστε την κατάλληλη προσφώνηση
Συμπληρώστε το επώνυμό σας
Συμπληρώστε το όνομά σας
Συμπληρώστε την διεύθυνσή σας
Συμπληρώστε τον Τ.Κ. σας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Συμπληρώστε το e-mail σας
Συμπληρώστε τον αριθμό του τηλεφώνου σας

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ
Παρακαλούμε διατυπώστε το αίτημά σας





Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στη Renault και την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας.

Το αίτημα σας έχει αποσταλεί και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.





Αυτή τη στιγμή το μήνυμα σας δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.


ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ TEST DRIVE



ΜΟΝΤΕΛΟ & ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Επιλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει
Πρέπει να επιλέξετε ένα μοντέλο
Επιλέξτε μια μελλοντική ημερομηνία που επιθυμείτε να κάνετε το Test Drive
Επιλέξτε μια μελλοντική ημερομηνία που επιθυμείτε

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Συμπληρώστε το επώνυμό σας
Συμπληρώστε το όνομά σας
Συμπληρώστε το e-mail σας
Συμπληρώστε τον αριθμό του τηλεφώνου σας


Επιλέξτε περιοχή





Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στη Renault και την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας.

Το αίτημα σας έχει αποσταλεί και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.





Αυτή τη στιγμή το μήνυμα σας δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.