Τεχνολογικά "αστέρια"

ΕΚΤΥΠΩΣΗΑΠΟΣΤΟΛΗ
Energy dCi 110
 
Πρόκειται για το μεσαίου κυβισμού κινητήρα της Renault, τον 1.5 dCi, που κινεί ένα στα τρία μοντέλα της μάρκας, από το Twingo μέχρι και το Laguna. Σε όλη τη διάρκεια του 2010 έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 1 εκατομμύριο τέτοιοι κινητήρες. Η νέα τροποποιημένη έκδοση του συγκεκριμένου κινητήρα θα διατίθεται αρχικά κάτω από το καπό των μοντέλων της γκάμας Mégane / Scénic, και στη συνέχεια προβλέπεται να επεκταθεί και στα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου.
Η μεταμόρφωση του 1.5 dCi

Ο κινητήρας Energy dCi 110 ενσωματώνει μία πρωτοποριακή αρχιτεκτονική στο σύστημα υπερπλήρωσης (turbo).

Ο κινητήρας Energy dCi 110 αποτελεί ένα αληθινό τεχνολογικό διαμάντι. Οι βελτιώσεις σε σύγκριση με τον ήδη γνωστό 1.5 dCi είναι : νέα αρχιτεκτονική στην κατασκευή του συστήματος υπερπλήρωσης, εξατομικευμένη γωνία του κώνου ψεκασμού στο θάλαμο καύσης, μειωμένο βαθμό τριβής, καθώς και αυτούσια μεταφορά του τεχνολογικού υπόβαθρου που χρησιμοποιείται στον κινητήρα Energy dCi 130. 

Ο κινητήρας Energy dCi 110 επιτυγχάνει σημαντική μείωση των θερμικών απωλειών χάρη στην πρωτοποριακή αρχιτεκτονική του συστήματος υπερπλήρωσης. Η διαδρομή της εισαγωγής αέρα έχει απλοποιηθεί έτσι ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απόδοση του turbo, και καλύτερη εκμετάλλευση των θερμικών φορτίων, χωρίς όμως να υπάρχει καμία επίπτωση στην κατανάλωση. Επιπρόσθετα, ο στροβιλοσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας ανταποκρίνεται άμεσα από πολύ χαμηλό αριθμό στροφών λειτουργίας του κινητήρα, χάρη στο βελτιωμένο σχήμα και μέγεθος των πτερυγίων του.

Η μεγαλύτερη ακρίβεια στον κώνο του ψεκασμού βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό την απόδοση της καύσης (15% μείωση στην ποσότητα του άκαυτου καυσίμου), γεγονός που επιδρά θετικά και στην συνολική κατανάλωση αλλά και στις εκπομπές του CO2.

Η τεχνολογία εξατομικευμένης γωνίας του κώνου ψεκασμού, αντισταθμίζει τη φυσική απόκλιση που παρουσιάζουν τα μπέκ των 8βάλβιδων κινητήρων, χάρη στην ασύμμετρη τοποθέτηση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Ο ψεκασμός εξασφαλίζεται από πιεζο-ηλεκτρικά μπεκ επτά οπών.

Ο περιορισμός των θερμικών απωλειών λόγω τριβής, έχει σαν αποτέλεσμα να απαιτείται λιγότερη ποσότητα καυσίμου για την παραγωγή της ίδιας ποσότητας έργου, με παράλληλη θετική επίπτωση στην μακροζωία και την αξιοπιστία του κινητήρα.


Ένας κινητήρας γνήσιο παιδί της οικογένειας Energy

Χαρακτηρίζεται από 3 βασικές τεχνολογίες που προέρχονται κατευθείαν από το ‘τεχνολογικό πακέτο’ του κινητήρα Energy dCi 130:

Την τεχνολογία Stop & Start, με σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά τη φάση της επιβράδυνσηςφρεναρίσματος (ESM), που επεμβαίνει αυτόματα σβήνοντας τον κινητήρα μόλις το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί. Οδηγώντας αποκλειστικά σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, η εξοικονόμηση καυσίμου μπορεί να ξεπεράσει και το 1 λίτρο στα 100χλμ. Ο κινητήρας ξαναπαίρνει ακαριαία μπροστά, μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη. Για να ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες των επαναλαμβανόμενων εκκινήσεων, ο κινητήρας διαθέτει ενισχυμένη μίζα & ρουλεμάν, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα ψεκασμού (αντλία και μπεκ υψηλής πίεσης). Ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί για 410,000 κύκλους εκκίνησης,(που αντιστοιχούν σε πάνω από 300,000χλμ), αριθμός 7 φορές μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο ενός συμβατικού κινητήρα. Το ESM (Energy Smart Management) είναι ένα σύστημα που επιτρέπει την ανάκτηση από το δυναμό, της κινητικής ενέργειας που παράγεται κατά την επιβράδυνση/φρενάρισμα, και την αποθήκευσή της στην μπαταρία. Λειτουργίες που καταναλώνουν ενέργεια (καλοριφέρ, φώτα, ηχοσύστημα), τροφοδοτούνται με ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία ώστε να διευκολύνεται το έργο του δυναμό. Η ενέργεια που ανακτάται χρησιμοποιείται για την επανεκκίνηση του κινητήρα.

• Σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR/ Exhaust Gas Recirculation): Η Renault καινοτομεί παρουσιάζοντας τον 1ο κινητήρα στην Ευρώπη με τεχνολογία EGR χαμηλής πίεσης. Η συγκεκριμένη λύση ανακυκλώνει τα καυσαέρια σε ακόμα πιο προχωρημένο στάδιο, όταν δηλαδή έχουν ήδη περάσει και από τον υπερσυμπιεστή και από το φίλτρο μικροσωματιδίων. Τα καυσαέρια ψύχονται με τη βοήθεια ενός εναλλάκτη θερμότητας (intercooler) χαμηλής πίεσης, και ανακυκλώνονται με τον αέρα στον υπερσυμπιεστή, με αποτέλεσμα την αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης. Τα καυσαέρια στη συνέχεια, ψύχονται με αέρα μέσα στο στρόβιλο και χρησιμοποιούνται για 2η φορά στην καύση. Πρόκειται για μια διαδικασία που ονομάζεται ‘κρύος κύκλος’ (cold loop) και εξασφαλίζει τον αποτελεσματικότερο περιορισμό των εκπεμπόμενων οξειδίων του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα EGR υψηλής πίεσης, ενώ βελτιώνει ταυτόχρονα και το βαθμό απόδοσης και την ποιότητα της καύσης. Η τεχνολογία EGR χαμηλής πίεσης βασίζεται στην αρχιτεκτονική κατασκευής του κινητήρα που ελαχιστοποιεί την απόσταση μεταξύ καταλύτη/φίλτρου μικροσωματιδίων και της πολλαπλής εισαγωγής, μία διάταξη που ονομάζεται και σύστημα “post-turbo after-treatment”. Η ελαχιστοποίηση της συγκεκριμένης διαδρομής των καυσαερίων δίνει τη δυνατότητα στον καταλύτη και το φίλτρο μικροσωματιδίων να λειτουργούν σε υψηλότερες θερμοκρασίες, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση.

• Αυτόματη &  ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού: η χωρητικότητα της αντλίας λαδιού (άρα και η πίεση) προσαρμόζεται κάθε στιγμή ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα με αποτέλεσμα τον περιορισμό των απωλειών ενέργειας από τη λειτουργία της αντλίας. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας του λαδιού φροντίζει να ρυθμίζει την πίεση σε πραγματικό χρόνο, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα φαινόμενα τριβής λόγω ιξώδους, με θετικές επιπτώσεις τόσο στο φαινόμενο της αυτανάφλεξης, όσο και στην κατανάλωση.


Οικονομικός και φιλικός με το περιβάλλον

Ο κινητήρας Energy dCi 110 επιτυγχάνει οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές CO2 χάρη στην κατά 20Nm αυξημένη μέγιστη ροπή του, που φτάνει πλέον τα 260Nm, και είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1,750σαλ. Η μέγιστη ισχύς παραμένει αμετάβλητη στους 110 ίππους και αποδίδεται στις 4.000σαλ.

Τα χαρακτηριστικά και ο εξοπλισμός του κινητήρα Energy dCi 110 τοποθετούν το Megane στην κορυφή της γκάμας σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2 (κάτω από τα 100g/km), και της κατανάλωσης (μόλις 4 λίτ/100km).

Η διάταξη καταλύτη/φίλτρου μικροσωματιδίων σε συνδυασμό με την τεχνολογία EGR χαμηλής πίεσης, βοηθούν τον κινητήρα στην εκπλήρωση των προδιαγραφών Euro 6. Για τον ίδιο σκοπό, έχει αυξηθεί και η συμπίεση, που πλέον είναι στο 15.6:1 (από 15.2:1).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


TEOREN MOTORS Α.Ε.
Λ. Κηφισού 138-140
121 31 Περιστέρι, Αθήνα
Τηλ.: +30 210 5706860
Fax: +30 210 5759302
Email: renaultinfo@renault.gr

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Συμπληρώστε την κατάλληλη προσφώνηση
Συμπληρώστε το επώνυμό σας
Συμπληρώστε το όνομά σας
Συμπληρώστε την διεύθυνσή σας
Συμπληρώστε τον Τ.Κ. σας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Συμπληρώστε το e-mail σας
Συμπληρώστε τον αριθμό του τηλεφώνου σας

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ
Παρακαλούμε διατυπώστε το αίτημά σας





Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στη Renault και την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας.

Το αίτημα σας έχει αποσταλεί και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.





Αυτή τη στιγμή το μήνυμα σας δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.


ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ TEST DRIVE



ΜΟΝΤΕΛΟ & ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Επιλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει
Πρέπει να επιλέξετε ένα μοντέλο
Επιλέξτε μια μελλοντική ημερομηνία που επιθυμείτε να κάνετε το Test Drive
Επιλέξτε μια μελλοντική ημερομηνία που επιθυμείτε

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Συμπληρώστε το επώνυμό σας
Συμπληρώστε το όνομά σας
Συμπληρώστε το e-mail σας
Συμπληρώστε τον αριθμό του τηλεφώνου σας


Επιλέξτε περιοχή





Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στη Renault και την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας.

Το αίτημα σας έχει αποσταλεί και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.





Αυτή τη στιγμή το μήνυμα σας δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.