Τεχνολογικά "αστέρια"

ΕΚΤΥΠΩΣΗΑΠΟΣΤΟΛΗ

Μετάδοση EDC 


Η Renault έχει εξελίξει ένα νέο, 6τάχυτο, αυτόματο σύστημα μετάδοσης που ονομάζεται EDC (Efficient Dual Clutch) που εξασφαλίζει επιδόσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2 ασύγκριτα καλύτερες σε σχέση με τα σημερινά συμβατικά αυτόματα κιβώτια (έως και 17% εξοικονόμηση καυσίμου, ή  περίπου 30γρ λιγότερες εκπομπές ανά χλμ.)

Οι τεχνολογικές επιλογές

Το σύστημα αυτόματης μετάδοσης EDC, στηρίζεται σε δύο τεχνολογικές εφαρμογές:

● ένα διπλό συμπλέκτη ξηρού τύπου συνδεδεμένο με δύο ηλεκτρικούς ενεργοποιητές,

● ειδική διάταξη ώστε να επιτυγχάνεται μείωση της κατανάλωσης.

Το κιβώτιο EDC πρόκειται να λανσαριστεί το 1ο τετράμηνο του 2010 και θα διατίθεται αρχικά με τις εκδόσεις dCi 110 DPF του νέου Megane. Χάρη στο χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών CO2, τα συγκεκριμένα μοντέλα του Megane με το κιβώτιο DCT, θα είναι τα πρώτα αυτόματα μοντέλα της μάρκας που θα πιστοποιούνται με την οικολογική ταυτότητα Renault eco².


Τα πλεονεκτήματα του κιβωτίου EDC
 
Το νέο κιβώτιο EDC ανήκει στην οικογένεια των αυτόματων κιβωτίων της Renault. Δεν χρειάζεται το πεντάλ του συμπλέκτη, ενώ οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με τον κλασικό επιλογέα και τις θέσεις 'P-R-N-D', ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αλλαγής με τη μέθοδο 'up/down'(+/-).

Οι αλλαγές γίνονται αυτόματα και ήρεμα και η ιδανική σχέση επιλέγεται κάθε φορά από μία ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου.

Για να βελτιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα και να μειωθεί η κατανάλωση, η Renault επέλεξε το σύστημα του διπλού ξηρού συμπλέκτη. Ο πρώτος προορίζεται αποκλειστικά για τις μονές σχέσεις (1η,3η και 5η), ενώ ο δεύτερος για τις ζυγές (2α,4η, και 6η) και την όπισθεν.

Την επιλογή της κάθε σχέσης αναλαμβάνουν τα συγχρονιζέ ακριβώς όπως και σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτά τα συγχρονιζέ, όπως και οι συμπλέκτες, ενεργοποιούνται από ηλεκτρικούς ενεργοποιητές οι οποίοι με τη σειρά τους ελέγχονται από μία μονάδα ελέγχου.


Άμεση απάντηση στις απαιτήσεις του οδηγού
 
Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου λαμβάνει υπόψη έναν μεγάλο αριθμό παραμέτρων ώστε να επιλέξει την ιδανική σχέση. Το σύστημα προσαρμόζεται στιγμιαία στις απαιτήσεις του οδηγού επιλέγοντας την σχέση εκείνη που μεταφέρει ακριβώς το ποσοστό της ισχύος που χρειάζεται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή το αυτοκίνητο,.

Σε οποιαδήποτε στιγμή, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ξαναπάρει εκείνος τον έλεγχο χάρη στην επιλογή σειριακής λειτουργίας του κιβωτίου (μετακινώντας το λεβιέ στις θέσεις +/-).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


TEOREN MOTORS Α.Ε.
Λ. Κηφισού 138-140
121 31 Περιστέρι, Αθήνα
Τηλ.: +30 210 5706860
Fax: +30 210 5759302
Email: renaultinfo@renault.gr

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Συμπληρώστε την κατάλληλη προσφώνηση
Συμπληρώστε το επώνυμό σας
Συμπληρώστε το όνομά σας
Συμπληρώστε την διεύθυνσή σας
Συμπληρώστε τον Τ.Κ. σας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Συμπληρώστε το e-mail σας
Συμπληρώστε τον αριθμό του τηλεφώνου σας

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ
Παρακαλούμε διατυπώστε το αίτημά σας





Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στη Renault και την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας.

Το αίτημα σας έχει αποσταλεί και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.





Αυτή τη στιγμή το μήνυμα σας δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.


ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ TEST DRIVE



ΜΟΝΤΕΛΟ & ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Επιλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει
Πρέπει να επιλέξετε ένα μοντέλο
Επιλέξτε μια μελλοντική ημερομηνία που επιθυμείτε να κάνετε το Test Drive
Επιλέξτε μια μελλοντική ημερομηνία που επιθυμείτε

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Συμπληρώστε το επώνυμό σας
Συμπληρώστε το όνομά σας
Συμπληρώστε το e-mail σας
Συμπληρώστε τον αριθμό του τηλεφώνου σας


Επιλέξτε περιοχή





Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στη Renault και την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας.

Το αίτημα σας έχει αποσταλεί και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.





Αυτή τη στιγμή το μήνυμα σας δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.