Ανακαλύψτε τη Renault

Η Renault στην Ελλάδα

Η Renault αλλάζει σελίδα στην Ελλάδα

Η Renault έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1976, κατακτώντας το Ελληνικό κοινό με την πρωτοπορία, την ποιότητα και την αξιοπιστία των οχημάτων της. Η αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα έχει ανατεθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, στον κ. Β.Ν. Θεοχαράκη. Η οικογένεια Β.Ν. Θεοχαράκη διαθέτει ένα από τα ισχυρότερα χαρτοφυλάκια σε πολλούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, με πολυετή και ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στο χώρο του αυτοκινήτου και αποτελεί επιλογή στρατηγικής σημασίας για τη Renault.

H TEOREN MOTORS, ως μέλος, πλέον, των επιχειρήσεων Β. Θεοχαράκη, στοχεύει να αναδείξει τη Renault και τη Dacia στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεων των καταναλωτών, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου πριν και μετά την πώληση.

Η Renault είναι κορυφαίο όνομα στον χώρο του αυτοκινήτου παγκοσμίως, με πλήρη και ανανεωμένη γκάμα προϊόντων, έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα, την τεχνολογία και την ασφάλεια. Παράλληλα, η Dacia αποτελεί μια ξεχωριστή και αξιόπιστη πρόταση, απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

Στόχος της επιχειρηματικής οικογένειας Βασίλη Θεοχαράκη, είναι να αναπτύξει ένα νέο στρατηγικό σχεδιασμό για τη Renault και τη Dacia στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντάς τους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά του αυτοκινήτου.

Η ιστορία της Renault

Ιστορική αναδρομή

Τα μοντέλα «σταθμοί»
4 CV, Renault 5, Dauphine…είναι μερικά από τα μοντέλα που σηματοδότησαν την πορεία της Renault στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα. Η ‘συλλογή’ της Renault, αποτελεί αυτήν ακριβώς την κληρονομιά που παρακολουθεί τις καινοτομίες, τα επιτεύγματα και τις προκλήσεις, και χαρακτηρίζει μια μάρκα με σαφείς προσανατολισμούς στο μέλλον.

1898 - 1918

Η περιπέτεια της Renault στο χώρο της βιομηχανίας αρχίζει το 1898 με ιδρυτή τον Louis Renault και τα αδέρφια του που διακατέχονται από δύο πάθη:τις τεχνολογικές καινοτομίες και τα εργοστάσια. Με πρώτη παραγγελία 250 ταξί το 1905, τα εργοστάσια της Renault μπαίνουν στo χώρο της μαζικής παραγωγής.Νέος σταθμός το 1913:για να επιτευχθεί αύξηση της παραγωγικότητας και να εξασφαλιστεί η διαφοροποίηση στην παραγωγή ο Louis Renault εισάγει στα εργοστάσιά του το σύστημα του τεϋλορισμού. Είναι μια πρωτοπορία για τη Γαλλία.
Η Renault συμμετέχει στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο κατασκευάζοντας φορτηγά, φορεία, νοσοκομειακά, οβίδες και τα περίφημα άρματα μάχης FT17 που συμβάλλουν αποφασιστικά στην τελική νίκη.

1919 - 1945

Η Renault εκσυγχρονίζεται ξεκινώντας το 1929 την κατασκευή της πρώτης εργοστασιακής αλυσίδας του Billancourt. Η επιχείρηση συμπιέζει το κόστος παραγωγής για να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση αλλά το κοινωνικό κλίμα ολοένα και χειροτερεύει. Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ο Louis Renault θεωρεί λάθος τη σύρραξη με τη Γερμανία και συμμετέχει πολύ λίγο στην κινητοποίηση του πολέμου. Κατά την Κατοχή, ενδίδει στις απαιτήσεις των γερμανών αδιαφορώντας για τις πραγματικές διαστάσεις του ναζισμού. Μετά την Απελευθέρωση, φυλακίζεται για "εμπορική συνεργασία με τον εχθρό". Οι επιχειρήσεις Renault επιτάσσονται, κατάσχονται και στη συνέχεια εθνικοποιούνται το 1945 από την προσωρινή κυβέρνηση του στρατηγού de Gaulle. Μετονομάζονται σε Régie Nationale des Usines Renault (RNUR – Δημόσια Επιχείρηση Αυτοκινήτων Renault).

1945 - 1975

Η επιχείρηση εκσυγχρονίζει τις εγκαταστάσεις της, κατασκευάζει και αγοράζει νέες μονάδες παραγωγής στη Γαλλία και το εξωτερικό. Η επιτυχία έρχεται με το 4 CV, το πρώτο "μικρό αυτοκίνητο για όλους" και ακολουθούν τα Dauphine, Renault 4 και Renault 5. Η επιχείρηση εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα μοντέλο υψηλών προδιαγραφών, το Renault 16, που είναι ο προάγγελος των αυτοκινήτων για όλες τις χρήσεις.
Η Renault συνεχίζει παράλληλα μια εντυπωσιακή πορεία στον τομέα των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

1975 - 1992

Η ανάπτυξη συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς μέχρι την αρχή της δεκαετίας του 80. Η ανανέωση της γκάμας επιταχύνεται με την έκδοση δύο νέων μοντέλων υψηλών προδιαγραφών:το Renault 25 και το Espace. Στον τομέα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, η φίρμα επιβάλλεται απέναντι στον ανταγωνισμό και κάνει την είσοδό της στη Φόρμουλα 1. Αλλά η επεκτατική πολιτική της, οι πολύ υψηλοί στόχοι και το υπέρογκο κόστος παραγωγής οδηγούν την εταιρεία σε μεγάλα ελλείμματα. Η Renault εφαρμόζει δραστική πολιτική μείωσης κόστους εστιάζοντας όλες της τις δυνάμεις στην ανανέωση της γκάμας της και ξαναγίνεται κερδοφόρα το 1987

1992 - 2005

Η Renault επεξεργάζεται την περίπτωση συγχώνευσης με τη Volvo, σχέδιο που εγκαταλείπεται το 1993. Μεγάλη καμπή στη ιστορία της εταιρείας:η ιδιωτικοποίησή της τον Ιούλιο του 1996. Με μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων πλέον, η Renault συμμετέχει στο κεφάλαιο της Nissan το 1999. Η Renault συνεχίζει τις καινοτομίες και ανανεώνει τη γκάμα της με τα Mégane, Laguna, Avantime, Vel Satis και τη νέα γενιά Espace.Οι επιτυχίες της στη Φόρμουλα 1 ενδυναμώνουν τη φήμη και την αξιοπιστία της φίρμας Renault. Εδραιώνεται η Συμμαχία Renault-Nissan με τη συνεργασία των δυο εταιρειών να αναπτύσσεται διαρκώς. Με τις εξαγορές των Samsung Motors και Dacia, η Renault επιταχύνει τη διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων της. Το λανσάρισμα του Logan εκφράζει τον στρατηγικό στόχο του Ομίλου για κατάκτηση των αναδυόμενων αγορών.

2005 - 2013

Ο Carlos Ghosn ήδη πρόεδρος της Nissan διαδέχεται τον Louis Schweitzer στην ηγεσία της Renault. Εφαρμόζει το αναπτυξιακό σχέδιο Renault Contrat 2009 που έχει στόχο να αναδειχθεί η Renault η πιο επικερδής ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Η εμπορική επιτυχία του Logan στις αναδυόμενες αγορές επιβεβαιώνει τον στόχο. Η Renault συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με το νέο Mégane και πολλαπλασιάζει τις πρωτοβουλίες της υπέρ του ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς συνεργάζεται με την Better Place και την EDF, παρουσιάζει το πρωτότυπο του Scenic και το πρότυπο αυτοκίνητο Z.E. Concept.

Τα «μικρά» της Renault

Τα «μικρά» της Renault που αγαπήθηκαν σε κάθε εποχή!

Renault & κινηματογράφος

Renault & cinema: A love story
Ο έρωτας της Renault με το σινεμά κρατάει χρόνια… Στις αρχές του 19oυ αιώνα (1899), ο Louis Renault , υπήρξε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτου που εμφανίστηκε σε ταινία πίσω από το τιμόνι μιας Voiturette Τύπου Α, ξεκινώντας μια σχέση αγάπης που συνεχίζει να παραμένει δυνατή. Σήμερα πλέον, ένας αποκλειστικός στόλος 40 μοντέλων Renault συμμετέχει σε 200 περίπου τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες κάθε χρόνο. Η Renault παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο όχι μόνο σε ταινίες αλλά ξεχωρίζει και ως χορηγός σε μεγάλα κινηματογραφικά φεστιβάλ, όπως το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών από το 1983, το Φεστιβάλ Αμερικανικού Κινηματογράφου της Deauville, το Φεστιβάλ της Lyon ενώ από φέτος η Renault συμμετέχει ως επίσημος χορηγός και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, το πιο ιστορικό φεστιβάλ στον χώρο της έβδομης Τέχνης. Τα μοντέλα της Renault έχουν μεταφέρει δεκάδες διάσημους ηθοποιούς όλα αυτά τα χρόνια και έχουν φιγουράρει σε πρωτοσέλιδα στα μεγαλύτερα περιοδικά και site του κόσμου αποδεικνύοντας ότι η Renault μοιράζεται την ιστορία και τις αξίες της 7ης τέχνης.

Από το 1899 που ξεκίνησε η σχέση της Renault με τον κινηματογράφο, αγαπημένα μοντέλα της μάρκας έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους σε ταινίες του γαλλικού αλλά και παγκόσμιου κινηματογράφου. Ας δούμε τις σημαντικότερες:

1899 – Voiturette Type A

1899. 4 χρόνια μετά την πρώτη κινηματογραφική προσπάθεια των αδερφών Lumiere, ο Louis Renault εμφανίζεται σε ταινία πίσω από το τιμόνι μιας Voiturette Tύπου Α. Ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που οραματίστηκε το σινεμά ως μέσο για την προώθηση των προϊόντων του.

1956 – Renault 4

1956. Το Renault 4 πρωταγωνίστησε στην ταινία «Et Dieu crea la femme» («Και ο Θεός… έπλασε τη γυναίκα») του Roger Vadim, με τους Brigitte Bardot, Curd Jürgens και Jean-Louis Trintignant.

Η ταινία έκανε πρεμιέρα στις αίθουσες της Γαλλίας στις 28 Νοεμβρίου του 1956 και προκάλεσε αίσθηση τόσο για τη θεματολογία της όσο και για την ίδια την πρωταγωνίστριά της. Ο Roger Vadim κατάφερε να μετατρέψει σε μια στιγμή την Brigitte Bardot σε σταρ παγκόσμιας ακτινοβολίας. Λίγα χρόνια αργότερα η Brigitte Bardot συνδέει το όνομά της ακόμα περισσότερο με τη Renault στο τιμόνι του θρυλικού Renault Floride που αποτέλεσε και το αγαπημένο της αυτοκίνητο για πολλά χρόνια.

1980 – Renault 5

1980. To Renault 5 πρωταγωνίστησε στην ταινία «La Boum» με τους Sophie Marceau, Brigitte Possey και Claude Brasseur.

H Sophie Marceau σε ηλικία μόλις 14 χρονών ξεκίνησε την καριέρα της πρωταγωνιστώντας στην ταινία αυτή που έκανε πολλές νεανικές καρδιές να χτυπήσουν δυνατά. Η ταινία σημείωσε τεράστια επιτυχία σε όλη την Ευρώπη αλλά και στην Ιαπωνία ενώ και το τραγούδι “Reality” με τον Richard Sanderson (μουσική Vladimir Cosma) ακούγεται μέχρι και σήμερα.

1985 – Renault 11

1985. Το Renault 11 πρωταγωνίστησε στην ταινία «A View to a Kill» του John Glen, με τους Roger Moore, Christopher Walken, Tanya Roberts.

Το «A View to a Kill» είναι η 14η συνέχεια στη σειρά ταινιών James Bond και η 7η και τελευταία στην οποία ο Roger Moore υποδύεται τον θρυλικό πράκτορα της MI6. Σε μια από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές της ταινίας ο Bond κλέβει ένα ταξί Renault 11 και το χρησιμοποιεί για το κυνήγι του δολοφόνου στους δρόμους του Παρισιού, οδηγώντας το «χωρίς ανάσα» και φτάνοντας μόνο με το … εμπρός τμήμα του μέχρι τις όχθες του Σηκουάνα. Το ομώνυμο σάουντρακ της ταινίας, από τους Duran Duran είναι το μόνο τραγούδι των ταινιών James Bond που έφτασε στο Νο1 του Billboard Hot 100.

2006 – Avantime

2006. To Avantime πρωταγωνίστησε στην ταινία «The Children of Men» («Τα παιδιά των ανθρώπων») του Alfonso Cuarón με τους Clive Owen, Julianne Moore, Michael Caine.

Στην επιστημονικής φαντασίας ταινία του Alfonso Cuarón, ένα Avantime πρωταγωνιστεί μεταμορφωμένο μεταφέροντας τους Clive Owen και τη Julianne Moore μέχρι το ταξίδι τους να διακοπεί από μια απροσδόκητη επίθεση. Το Avantime για τις ανάγκες της ταινίας μετατράπηκε σε 4θυρο.