Αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη
Τεχνολογική υπεροχή
Energy TCe 90 / TCe 120
Energy dCi 90
Αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη
Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Efficient Dual Clutch (EDC) διατίθεται στις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Captur με τους κινητήρες TCe 120 και dCi 90. Το αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη προσφέρει άνεση και οδηγική απόλαυση ενώ ταυτόχρονα σέβεται το περιβάλλον.
Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Efficient Dual Clutch (EDC) οι αλλαγές γίνονται ανεπαίσθητα, καταργώντας το κενό επιτάχυνσης που παρουσιάζεται στα παραδοσιακά αυτόματα κιβώτια. Η κατανάλωση είναι ελεγχόμενη ενώ η οδήγηση γίνεται ακόμη πιο απολαυστική προσφέροντας άνεση και υψηλές επιδόσεις. Το κιβώτιο EDC, συμπεριφέρεται ως μηχανικό κιβώτιο, ανταποκρινόμενο στιγμιαία στις επιλογές του οδηγού, αλλάζοντας την σχέση γρήγορα και ομαλά. Λαμβάνοντας πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες οδήγησης και το στυλ οδήγησης του οδηγού, υιοθετεί την ιδανική σχέση στο κιβώτιο. Επιπλέον ο οδηγός μπορεί και μόνος του να αλλάξει ταχύτητες μέσω της σειριακής λειτουργίας.
Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Efficient Dual Clutch (EDC) οι αλλαγές γίνονται ανεπαίσθητα, καταργώντας το κενό επιτάχυνσης που παρουσιάζεται στα παραδοσιακά αυτόματα κιβώτια. Η κατανάλωση είναι ελεγχόμενη ενώ η οδήγηση γίνεται ακόμη πιο απολαυστική προσφέροντας άνεση και υψηλές επιδόσεις. Το κιβώτιο EDC, συμπεριφέρεται ως μηχανικό κιβώτιο, ανταποκρινόμενο στιγμιαία στις επιλογές του οδηγού, αλλάζοντας την σχέση γρήγορα και ομαλά. Λαμβάνοντας πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες οδήγησης και το στυλ οδήγησης του οδηγού, υιοθετεί την ιδανική σχέση στο κιβώτιο. Επιπλέον ο οδηγός μπορεί και μόνος του να αλλάξει ταχύτητες μέσω της σειριακής λειτουργίας.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο EDC διαθέτει σε όλες τις συνθήκες την ίδια ανταπροκρισιμότητα με αυτή ενός μηχανικού κιβωτίου :
- Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου λαμβάνει υπόψη έναν μεγάλο αριθμό παραμέτρων ώστε να επιλέξει την ιδανική σχέση. Το σύστημα προσαρμόζεται στιγμιαία στις απαιτήσεις του οδηγού επιλέγοντας την σχέση εκείνη που μεταφέρει ακριβώς το ποσοστό της ισχύος που χρειάζεται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή το αυτοκίνητο,
- Σε οποιαδήποτε στιγμή, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ξαναπάρει εκείνος τον έλεγχο χάρη στην επιλογή σειριακής λειτουργίας του κιβωτίου (μετακινώντας το λεβιέ στις θέσεις +/-).,
- η δυνατότητα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων επιτρέπει καλύτερο έλεγχο της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Με αυτόν τον τρόπο, ο καταναλωτής απολαμβάνει τα οφέλη της χαμηλής κατανάλωσης.
Τεχνολογική υπεροχή
To Renault Captur διατίθεται με καινοτόμους κινητήρες που συνδυάζουν την οδηγική απόλαυση, την οικονομία και τη χαμηλή κατανάλωση με το χαμηλό κόστος χρήσης. Στις βενζινοκίνητες εκδόσεις διατίθεται με δυο κινητήρες: Energy TCe 90 και TCe 120 ενώ στο πετρέλαιο το Captur διατίθεται με τον εξαιρετικό για την κατηγορία του κινητήρα Energy dCi 90 που χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση (95gr/km) εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Με σημαντικά εφόδια όπως η τεχνογνωσία της Renault στη μηχανοκίνητο αθλητισμό και με 35 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1 και 11 παγκόσμιους τίτλους, οι νέοι κινητήρες εκφράζουν την καινοτομία της μάρκας και την θέληση να απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό με τεχνολογίες όπως :
Με σημαντικά εφόδια όπως η τεχνογνωσία της Renault στη μηχανοκίνητο αθλητισμό και με 35 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1 και 11 παγκόσμιους τίτλους, οι νέοι κινητήρες εκφράζουν την καινοτομία της μάρκας και την θέληση να απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό με τεχνολογίες όπως :
- Downsizing : μία τεχνική που αφορά στη μείωση της χωρητικότητας ενός κινητήρα με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης, χωρίς όμως καμία επίπτωση στις επιδόσεις χάρη στη χρήση της υπερτροφοδότησης,
- Θερμοδιαχείριση : το σύστημα αυτό εξοικονομεί κατά μέσο όρο 15% από το χρόνο τον οποίο χρειάζεται ο κινητήρας για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του, με αποτέλεσμα την άμεση ενεργοποίηση του καταλύτη και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων,
- Stop & Start : Όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση, εξοικονομεί καύσιμο και προσφέρει άμεσο και αθόρυβο ξεκίνημα,
- Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (ESM-Energy Smart Management) : το σύστημα αυτό ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται από το αυτοκίνητο όταν επιβραδύνει ή φρενάρει μέσω του εναλλάκτη και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ενέργεια (θέρμανση, φωτισμός, ηχοσύστημα κλπ) φορτίζονται απευθείας από τη μπαταρία και έχουν χαμηλή επίπτωση στην κατανάλωση. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου...
Για περισσότερη άνεση και ευχαρίστηση, με τους κινητήρες TCe 120 & dCi 90, διατίθεται και το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων με το σύστημα διπλού συμπλέκτη EDC. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται άμεσα χωρίς "κομπιάσματα" και κενά, χαρίζοντας στον οδηγό την αίσθηση της αδιάκοπης επιτάχυνσης. Η κατανάλωση είναι παραπλήσια με ενός αυτοκινήτου με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Energy TCe 90 / TCe 120
Ο νέος κινητήρας βενζίνης Energy TCe 90 είναι ένα τρικύλινδρο μηχανολογικό επίτευγμα, χωρητικότητας μόλις 898cm3 όπου με τη βοήθεια turbo αποδίδει το εκπληκτικό νούμερο των 90 ίππων! Ζωντανός και δυναμικός, ο κινητήρας αυτός αποδεικνύεται παράλληλα και ιδιαίτερα αθόρυβος. Με την ισχύ του να φτάνει τους 120 ίππους και τη ροπή στα 190Nm στις 2000 σ.α.λ. και για ακόμα περισσότερη οδηγική απόλαυση, ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC με 6 σχέσεις.
Η ροπή των 135Nm που εμφανίζει το 90% της μέγιστης τιμής της σε πολύ χαμηλές στροφές (μόλις στις 1650 σ.α.λ.) συμβάλλει αποφασιστικά στην επίτευξη εκπληκτικών επιταχύνσεων, και αποτρέπει τις συχνές αλλαγές, καθιστώντας την οδήγηση ιδιαίτερα ευχάριστη, ειδικά μέσα στην πόλη. Η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,9lt/100km* ενώ οι εκπομπές του CO2 περιορίζονται στα 113gr/km*. Ο κινητήρας TCe 120 EDC συνδυάζει και αυτός με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη και τον περιορισμό της κατανάλωσης. (5,4lt/100km και 125gr/km εκπομπές CO2)*.
To Renault Captur διατίθεται και με τον κινητήρα TCe 120 EDC, ο οποίος συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη και τον περιορισμό της κατανάλωσης (5,4lt/100km και 125gr/km εκπομπές CO2)*. Ζωντανός και δυναμικός, με την ισχύ του να φτάνει τους 120 ίππους και τη ροπή στα 190Nm στις 2000 σ.α.λ., ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC με 6 σχέσεις.
*Κατανάλωση και εκπομπές βάσει των τυποποιημένων μετρήσεων.
To Renault Captur διατίθεται και με τον κινητήρα TCe 120 EDC, ο οποίος συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη και τον περιορισμό της κατανάλωσης (5,4lt/100km και 125gr/km εκπομπές CO2)*. Ζωντανός και δυναμικός, με την ισχύ του να φτάνει τους 120 ίππους και τη ροπή στα 190Nm στις 2000 σ.α.λ., ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC με 6 σχέσεις.
*Κατανάλωση και εκπομπές βάσει των τυποποιημένων μετρήσεων.
Energy dCi 90
Στους κινητήρες Diesel, ο νέος Energy dCi 90 είναι απλά ο καλύτερος κινητήρας της γενιάς του!
Οι εντυπωσιακές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων (3,7lt/100km και μόλις 95gr/km CO2 αντίστοιχα)*, εξασφαλίζουν μια ιδιαίτερα ευχάριστη και οικονομική με μηδενικά τέλη, ενώ τόσο η ισχύς όσο και η ροπή κάνουν αισθητή την παρουσία τους από πολύ χαμηλό αριθμό στροφών: οι 90 ίπποι και η ροπή των 220Nm, χαρίζουν κάθε στιγμή την απόλυτη ηρεμία στον οδηγό.
Οι εντυπωσιακές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων (3,7lt/100km και μόλις 95gr/km CO2 αντίστοιχα)*, εξασφαλίζουν μια ιδιαίτερα ευχάριστη και οικονομική με μηδενικά τέλη, ενώ τόσο η ισχύς όσο και η ροπή κάνουν αισθητή την παρουσία τους από πολύ χαμηλό αριθμό στροφών: οι 90 ίπποι και η ροπή των 220Nm, χαρίζουν κάθε στιγμή την απόλυτη ηρεμία στον οδηγό.
Ο νέος κινητήρας dCi 90 EDC με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, συνδυάζει αρμονικά την χαμηλή κατανάλωση με την άκρως πολιτισμένη λειτουργία και αποτελεί μια από τις ελάχιστες προτάσεις της αγοράς για αυτόματο κιβώτιο σε κινητήρα πετρελαίου, ενώ με κατανάλωση μόλις 3,8lt/100km και εκπομπές CO2 στα 99gr/km, είναι από τους πρωταγωνιστές στην κατηγορία του...
* Κατανάλωση και εκπομπές βάσει των τυποποιημένων μετρήσεων.
* Κατανάλωση και εκπομπές βάσει των τυποποιημένων μετρήσεων.