Energy TCe 90
Τεχνολογική υπεροχή
Energy dCi 90
Κιβώτιο EDC
Το νέο Renault Clio είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Renault με το νέο κινητήρα βενζίνης Energy TCe 90, προσφέροντας έναν τεχνολογικά αναβαθμισμένο κινητήρα στην υπηρεσία του σύγχρονου οδηγού που έχει ως άμεση προτεραιότητα την οικονομία. Ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητκότητας 898cm³ αποδίδει 90 ίππους και προσφέρει άμεση εκκίνηση και επιτάχυνση από πολύ χαμηλές στροφές.
Στην πόλη, η οδήγηση είναι ιδιαίτερα ευχάριστη, καθώς το 80% της μέγιστης ροπής (135Nm) είναι διαθέσιμο στις 1.650 σ.α.λ., για να αποφεύγονται οι συχνές αλλαγές ταχύτητας.
Ο νέος κινητήρας Energy TCe 90 είναι φιλικός προς το περιβάλλον. Στην έκδοση Ecoleader , καταναλώνει 4,3 lt/ 100 km σε μεικτό κύκλο και εκπέμπει μόλις 99 g/km.
To σύστημα Stop & Start λειτουργεί αποτελεσματικά, άμεσα και αθόρυβα. Σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές CO2.
Η έκδοση Ecoleader απαλλάσσει τον οδηγό από την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Επιπλέον, ο νέος κινητήρας διαθέτει καδένα χρονισμού, που δεν χρειάζεται αντικατάσταση.
To νέο Renault Clio διαθέτει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel που καταφέρνουν να πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία τους προσφέροντας οικονομία, άνεση και οδηγική απόλαυση. Όλοι οι κινητήρες διακρίνονται για την αξιοπιστία και την οικονομία που προσφέρουν. Ο κινητήρας 1.2 16V 75hp Flex αποτελεί μια δοκιμασμένη και οικονομική λύση που εφοδιάζει τα περισσότερα μοντέλα της μάρκας. Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας Energy TCe 90hp προσφέρει ευχάριστη οδήγηση και διακρίνεται για την ζωντάνια του και την εξαιρετική οικονομία. Ο κινητήρας 1.5 dCi 75hp είναι ιδιαίτερα ελαστικός και κρίνεται ιδανικός για καθημερινή χρήση και ο νέος κινητήρας Energy dCi 90hp προσφέρει δυνατές ρεπρίζ από πολύ χαμηλές στροφές, αθόρυβη λειτουργία και κορυφαία οικονομία.
Με σημαντικά εφόδια όπως η τεχνογνωσία της Renault στη μηχανοκίνητο αθλητισμό και με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1 και 11 παγκόσμιους τίτλους, οι νέοι κινητήρες εκφράζουν την καινοτομία της μάρκας και την θέληση να απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό με τεχνολογίες όπως :
- Downsizing : μία τεχνική που αφορά στη μείωση της χωρητικότητας ενός κινητήρα με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης, χωρίς όμως καμία επίπτωση στις επιδόσεις χάρη στη χρήση της υπερτροφοδότησης.
- Θερμοδιαχείριση : το σύστημα αυτό εξοικονομεί κατά μέσο όρο 15% από το χρόνο τον οποίο χρειάζεται ο κινητήρας για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του, με αποτέλεσμα την άμεση ενεργοποίηση του καταλύτη και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων.
- Stop & Start : Όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση, εξοικονομεί καύσιμο και προσφέρει άμεσο και αθόρυβο ξεκίνημα.
- Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (ESM-Energy Smart Management) : το σύστημα αυτό ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται από το αυτοκίνητο όταν επιβραδύνει ή φρενάρει μέσω του εναλλάκτη και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ενέργεια (θέρμανση, φωτισμός, ηχοσύστημα κλπ) φορτίζονται απευθείας από τη μπαταρία και έχουν χαμηλή επίπτωση στην κατανάλωση. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου.
-Ενεργές περσίδες : Βελτιστοποιούν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου προσαρμόζοντας τη ροή του αέρα που διαπερνάει το ψυγείο (πηγή αεροδυναμικής αντίστασης) ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα. Στην οδήγηση εντός πόλης ή σε δρόμο ευρείας κυκλοφορίας, το κλείσιμο των περσίδων διακόπτει τη ροή του αέρα, προς όφελος της κατανάλωσης.
Έχοντας βαριά κληρονομιά τις επιδόσεις του προγενέστερου κινητήρα diesel του απερχόμενου Clio, ο νέος κινητήρας Energy 1.5l dCi, 90 έγινε ακόμη πιο αποδοτικός, δυναμικός και οικονομικός.
Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Efficient Dual Clutch (EDC) που θα είναι διαθέσιμο το 2013 με τον κινητήρα βενζίνης TCe 120 και με τον Diesel dCi 90 προσφέρει εξαιρετική άνεση και υψηλές επιδόσεις.
Το κιβώτιο EDC, συμπεριφέρεται ως μηχανικό κιβώτιο, ανταποκρινόμενο στιγμιαία στις επιλογές του οδηγού, αλλάζοντας την σχέση γρήγορα και ομαλά. Λαμβάνοντας πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες οδήγησης και το στυλ οδήγησης του οδηγού, υιοθετεί την ιδανική σχέση στο κιβώτιο. Επιπλέον ο οδηγός μπορεί και μόνος του να αλλάξει ταχύτητες μέσω της σειριακής λειτουργίας.