Energy TCe 90
Τεχνολογική υπεροχή
Energy dCi 90
Κιβώτιο EDC
Energy TCe 90
Το νέο Renault Clio είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Renault με το νέο κινητήρα βενζίνης Energy TCe 90, προσφέροντας έναν τεχνολογικά αναβαθμισμένο κινητήρα στην υπηρεσία του σύγχρονου οδηγού που έχει ως άμεση προτεραιότητα την οικονομία. Ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητκότητας 898cm³ αποδίδει 90 ίππους και προσφέρει άμεση εκκίνηση και επιτάχυνση από πολύ χαμηλές στροφές.
Στην πόλη, η οδήγηση είναι ιδιαίτερα ευχάριστη, καθώς το 90% της μέγιστης ροπής (135Nm) είναι διαθέσιμο στις 1.650 σ.α.λ., για να αποφεύγονται οι συχνές αλλαγές ταχύτητας.
Στην πόλη, η οδήγηση είναι ιδιαίτερα ευχάριστη, καθώς το 90% της μέγιστης ροπής (135Nm) είναι διαθέσιμο στις 1.650 σ.α.λ., για να αποφεύγονται οι συχνές αλλαγές ταχύτητας.
Ο νέος κινητήρας Energy TCe 90 είναι φιλικός προς το περιβάλλον. To σύστημα Stop & Start λειτουργεί αποτελεσματικά, άμεσα και αθόρυβα. Σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πιτρέπει στον κινητήρα Energy TCe 90 να επιτυγχάνει σε μικτό κύκλο κατανάλωση 4,5lt/100km και και χαμηλές εκπομπές CO2 104gr/km.
Επιπλέον, ο νέος κινητήρας διαθέτει καδένα χρονισμού, που δεν χρειάζεται αντικατάσταση.
Επιπλέον, ο νέος κινητήρας διαθέτει καδένα χρονισμού, που δεν χρειάζεται αντικατάσταση.
Τεχνολογική υπεροχή
To νέο Renault Clio διαθέτει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel που καταφέρνουν να πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία τους προσφέροντας οικονομία, άνεση και οδηγική απόλαυση. Όλοι οι κινητήτρες διακρίνονται για την αξιοπιστία και την οικονομία που προσφέρουν. Ο κινητήρας 1,2 16V 75hp Flex αποτελεί μια δοκιμασμένη και οικονομική λύση που εφοδιάζει τα περισσότερα μοντέλα της μάρκας. Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας Energy TCe 90hp προσφέρει ευχάριστη οδήγηση και διακρίνεται για την ζωντάνια του και την εξαιρετική οικονομία. Ο κινητήρας 1.5 dCi 75hp είναι ιδιαίτερα ελαστικός και κρίνεται ιδανικός για καθημερινή χρήση και νέος ο κινητήρας Energy dCi 90hp προσφέρει δυνατές ρεπρίζ από πολύ χαμηλές στροφές, αθόρυβη λειτουργία και κορυφαία οικονομία.
Με σημαντικά εφόδια όπως η τεχνογνωσία της Renault στη μηχανοκίνητο αθλητισμό και με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1 και 11 παγκόσμιους τίτλους, οι νέοι κινητήρες εκφράζουν την καινοτομία της μάρκας και την θέληση να απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό με τεχνολογίες όπως :
Με σημαντικά εφόδια όπως η τεχνογνωσία της Renault στη μηχανοκίνητο αθλητισμό και με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1 και 11 παγκόσμιους τίτλους, οι νέοι κινητήρες εκφράζουν την καινοτομία της μάρκας και την θέληση να απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό με τεχνολογίες όπως :
- Downsizing : μία τεχνική που αφορά στη μείωση της χωρητικότητας ενός κινητήρα με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης, χωρίς όμως καμία επίπτωση στις επιδόσεις χάρη στη χρήση της υπερτροφοδότησης.
- Θερμοδιαχείριση : το σύστημα αυτό εξοικονομεί κατά μέσο όρο 15% από το χρόνο τον οποίο χρειάζεται ο κινητήρας για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του, με αποτέλεσμα την άμεση ενεργοποίηση του καταλύτη και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων.
- Stop & Start : Όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση, εξοικονομεί καύσιμο και προσφέρει άμεσο και αθόρυβο ξεκίνημα.
- Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (ESM-Energy Smart Management) : το σύστημα αυτό ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται από το αυτοκίνητο όταν επιβραδύνει ή φρενάρει μέσω του εναλλάκτη και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ενέργεια (θέρμανση, φωτισμός, ηχοσύστημα κλπ) φορτίζονται απευθείας από τη μπαταρία και έχουν χαμηλή επίπτωση στην κατανάλωση. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου.
- Ενεργές περσίδες : Βελτιστοποιούν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου προσαρμόζοντας τη ροή του αέρα που διαπερνάει το ψυγείο (πηγή αεροδυναμικής αντίστασης) ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα. Στην οδήγηση εντός πόλης ή σε δρόμο ευρείας κυκλοφορίας, το κλείσιμο των περσίδων διακόπτει τη ροή του άερα, προς όφελος της κατανάλωσης.
- Θερμοδιαχείριση : το σύστημα αυτό εξοικονομεί κατά μέσο όρο 15% από το χρόνο τον οποίο χρειάζεται ο κινητήρας για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του, με αποτέλεσμα την άμεση ενεργοποίηση του καταλύτη και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων.
- Stop & Start : Όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση, εξοικονομεί καύσιμο και προσφέρει άμεσο και αθόρυβο ξεκίνημα.
- Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (ESM-Energy Smart Management) : το σύστημα αυτό ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται από το αυτοκίνητο όταν επιβραδύνει ή φρενάρει μέσω του εναλλάκτη και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ενέργεια (θέρμανση, φωτισμός, ηχοσύστημα κλπ) φορτίζονται απευθείας από τη μπαταρία και έχουν χαμηλή επίπτωση στην κατανάλωση. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου.
- Ενεργές περσίδες : Βελτιστοποιούν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου προσαρμόζοντας τη ροή του αέρα που διαπερνάει το ψυγείο (πηγή αεροδυναμικής αντίστασης) ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα. Στην οδήγηση εντός πόλης ή σε δρόμο ευρείας κυκλοφορίας, το κλείσιμο των περσίδων διακόπτει τη ροή του άερα, προς όφελος της κατανάλωσης.
Energy dCi 90
Έχοντας βαριά κληρονομιά τις επιδόσεις του προγενέστερου κινητήρα diesel του απερχόμενου Clio, ο νέος κινητήρας 1.5 Energy dCi, 90 έγινε ακόμη πιο αποδοτικός, δυναμικός και οικονομικός. Είναι ιδιαίτερα αθόρυβος και με ροπή 220 Nm στις 1.750 σαλ. προσφέρει δυνατές ρεπρίζ και εξαιρετική ποιότητα κύλισης σε όλες τις συνθήκες.
Ο κινητήρας 1.5 Energy dCi 90 συνδυάζει ένα σύνολο τεχνολογιών που επιτρέπουν τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών C0₂ : το σύστημα Stop&Start επιτρέπει την απενεργοποίηση και την επανεκκίνηση του κινητήρα άμεσα και αθόρυβα, το σύστημα Energy Smart Management (ESM) που εξασφαλίζει ανάκτηση ενεργείας κατά τη φάση της επιβράδυνσης/φρεναρίσματος και το σύστημα των Ενεργών Περσίδων που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου προς όφελος της κατανάλωσης.
Οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές μικτής κατανάλωσης 3,5 lt/100 km και των εκπομπών CO2 90gr/km τον κατατάσουν σε εξέχουσα θέση στην κατηγορία του και του προσφέρουν το πλεονέκτημα των μηδενικών τελών κυκλοφορίας.
Οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές μικτής κατανάλωσης 3,5 lt/100 km και των εκπομπών CO2 90gr/km τον κατατάσουν σε εξέχουσα θέση στην κατηγορία του και του προσφέρουν το πλεονέκτημα των μηδενικών τελών κυκλοφορίας.
Κιβώτιο EDC
Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Efficient Dual Clutch (EDC)* οι αλλαγές γίνονται ανεπαίσθητα, καταργώντας το κενό επιτάχυνσης που παρουσιάζεται στα παραδοσιακά αυτόματα κιβώτια. Η κατανάλωση είναι ελεγχόμενη ενώ η οδήγηση γίνεται ακόμη πιο απολαυστική προσφέροντας άνεση και υψηλές επιδόσεις.
*Διατίθεται με τον κινητήρα 1.5 dCi 90.
*Διατίθεται με τον κινητήρα 1.5 dCi 90.
Το κιβώτιο EDC, συμπεριφέρεται ως μηχανικό κιβώτιο, ανταποκρινόμενο στιγμιαία στις επιλογές του οδηγού, αλλάζοντας την σχέση γρήγορα και ομαλά. Λαμβάνοντας πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες οδήγησης και το στυλ οδήγησης του οδηγού, υιοθετεί την ιδανική σχέση στο κιβώτιο. Επιπλέον ο οδηγός μπορεί και μόνος του να αλλάξει ταχύτητες μέσω της σειριακής λειτουργίας.