NEW CLIO

E-TECH FULL HYBRID


με δώρο
τον μισό Φ.Π.Α.
αξίας έως και 3.000€

(ισχύει για όλες τις εκδόσεις)

απόκτησέ το
All-New Renault Clio E-Tech full hybrid
από
16.980 €

ή από 133€/μήνα

αφορά την έκδοση Clio authentic SCe 65 με τις εξής παραδοχές:
Λιανική τιμή : 16.980 ευρώ, 50% προκαταβολή, επιτόκιο 6,9%+0,6% και εξόφληση σε 84 μήνες

Renault Clio E-Tech full hybrid
Με ακόμα περισσότερη ενέργεια, μετά από 30 χρόνια επιτυχίας. Renault Clio E-Tech full hybrid
 
νέο, ακόμα πιο σπορ design στην έκδοση esprit Alpine

κορυφαία άνεση για τους επιβάτες και εξελιγμένη συνδεσιμότητα

κινητήρας E-Tech full hybrid 145 ίππων (1)

ηλεκτροκίνηση έως και στο 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη (2)

έως 900 χλμ. συνολικής αυτονομίας(3)

πλήρη γκάμα και θερμικών κινητήρων (βενζίνη, diesel, LPG)
δυναμική ροή ενέργειας
145 hp
κινητήρας E-Tech full hybrid
20
προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
10 ιντσών
προσαρμόσιμο ψηφιακό ταχύμετρο
έως 900 km
αυτονομία οδήγησης  (2)
(1)  διαθέσιμο και σε βενζίνη, LPG, πετρέλαιο
(2)  χρόνος οδήγησης, εξαρτάται από την κατάσταση της μπαταρίας και το στυλ οδήγησης | πηγή εσωτερικές μετρήσεις Renault | 2022
(3)  με γεμάτο ρεζερβουάρ βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP

έκδοση Esprit Alpine


E-Tech full hybrid

Renault Clio E-Tech full hybrid - engines
μία νέα, σύγχρονη εμπειρία οδήγησης – συναρπαστική, οικονομική και αθόρυβη. Αυτό το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης αποδεικνύεται άμεσο στην απόκριση αλλά και οικονομικό.
συστήματα μετάδοσης κίνησης και κινητήρες
κινητήρες βενζίνης
Renault Clio E-Tech full hybrid
Το Renault Clio διατίθεται με τον αποδοτικό κινητήρα βενζίνης TCe 90, για ακόμα περισσότερη οικονομία και αποδοτικότητα.

μέγιστη ισχύς
90 hp (67 kW)
ανάλογα με την έκδοση

κιβώτιο ταχυτήτων
χειροκίνητο 6 σχέσεων
ανάλογα με την έκδοση

εκπομπές CO₂
από 108g/km 
βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό

κατανάλωση
από 4,1L/100km
βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό
κινητήρες diesel
Renault Clio E-Tech full hybrid
Το Renault Clio διατίθεται επίσης με τον πετρελαιοκινητήρα Blue dCi 100 για περισσότερη αξιοπιστία.

μέγιστη ισχύς
100 hp (74 kW)
ανάλογα με την έκδοση

κιβώτιο ταχυτήτων
χειροκίνητο 6 σχέσεων
ανάλογα με την έκδοση

εκπομπές CO₂
από 108g/km 
βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό

κατανάλωση
από 4,1L/100km 
βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό
εργοστασιακός κινητήρας υγραερίου (LPG)
Renault Clio E-Tech full hybrid
Αυτός ο κινητήρας διπλού καυσίμου, βενζίνης - LPG, αποτελεί την τεχνολογικά εξελιγμένη προσέγγιση στην προσπάθεια επίτευξης χαμηλών εκπομπών CO₂. Η ευελιξία του σάς εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 1.200χλμ.* και οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου..

μέγιστη ισχύς
100 hp (74 kW)

κιβώτιο ταχυτήτων
χειροκίνητο 6 σχέσεων
ανάλογα με την έκδοση

εκπομπές CO₂
από 108g/km (LPG)
ή  121g/km (βενζίνη), βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό

κατανάλωση
από 7L/100km (LPG)
ή 5,4 L/100km (βενζίνη), βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό

* εξαρτάται από το στυλ οδήγησης - πηγή: συνδυασμένος κύκλος WLTP, Μάρτιος 2023

E-Tech full hybrid
Renault Clio E-Tech full hybrid
Μέχρι και το 80% των μετακινήσεων στην πόλη γίνεται ηλεκτροκίνητα, με τη συνολική αυτονομία να πλησιάζει τα 900χλμ.*. Καμία ανάγκη σύνδεσης για φόρτιση, η μπαταρία φορτίζει κατά τις φάσεις της επιβράδυνσης και του φρεναρίσματος. Ξεχωρίζει χάρη στις χαμηλές εκπομπές CO₂ και την περιορισμένη στα μόλις 4,1 λίτρα/100χλμ., κατανάλωση.

μέγιστη ισχύς
145 hp (105 kWh)

κιβώτιο ταχυτήτων
αυτόματο, ευφυές και πολλαπλών λειτουργιών

εκπομπές  CO₂
από 93g/km
βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό

κατανάλωση
από 4,1L/100km
βάσει πρωτοκόλλου WLTP, Μάρτιος του 2023, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό

τάση μπαταρίας
230V  + χωρητικότητα 1,2 kWh

* εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και το στυλ οδήγησης – πηγή: συνδυασμένος κύκλος WLTP, Μάρτιος 2023


άνεση στο εσωτερικό

ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΩΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
Renault Clio E-Tech full hybrid - overview
Το Renault Clio E-Tech full hybrid προσφέρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης των επιβατών, και χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ. Υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού, ανάλογα με τις ανάγκες σας.
ΠΙΣΩ ΧΩΡΟΣ
Renault Clio E-Tech full hybrid - loading volume
Χάρη στην εξαιρετική απόσταση για τα πόδια που φτάνει τα 16.5εκ., οι πίσω επιβάτες (ενήλικες και παιδιά), απολαμβάνουν ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης.
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ
Renault Clio E-Tech full hybrid - overview
Αυξήστε εύκολα τη χωρητικότητα αναδιπλώνοντας ασύμμετρα (1/3-2/3) το πίσω κάθισμα. Με την αναδίπλωση και των 3 πίσω θέσεων, η χωρητικότητα από 391λ. αυξάνεται στα 1.069λ.

τεχνολογία και συνδεσιμότητα


Human First Program. Προτεραιότητα στον άνθρωπο

20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Renault Clio E-Tech full hybrid - 3D view camera
κάμερα περιφερειακής ορατότητας 360°
Με τη βοήθεια 4 καμερών σάς δίνεται η δυνατότητα να έχετε 360° εικόνα του χώρου γύρω από το Clio E-Tech full hybrid, στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου. Όλες σας οι μανούβρες γίνονται πλέον με απόλυτη ηρεμία και ασφάλεια.
Renault Clio E-Tech full hybrid - adaptive cruise control
προσαρμοζόμενο cruise control
Το σύστημα αναλύει και προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες κυκλοφορίας. Αναγνωρίζει το προπορευόμενο όχημα, και διατηρεί μια ασφαλή απόσταση από αυτό. Αν πλησιάσετε αρκετά, φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητό σας, και επιταχύνει ξανά όταν ο δρόμος είναι ελεύθερος.
Renault Clio E-Tech full hybrid - emergency braking system
αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
Αυτό το σύστημα υποβοήθησης οδηγού σάς βοηθάει να αποφύγετε μια σύγκρουση. Το σύστημα ενεργοποιεί το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση που δεν είναι έγκαιρη η αντίδραση του οδηγού.

περισσότερες πληροφορίες